Nauka zdalna 6-cio latki

kwi 9, 2021

  1. Mowa: wybierz „w myślach” jedną porę roku, głośno powiedz, jaka pogoda jest charakterystyczna dla tej pory roku tak, żeby mama lub tata odgadli nazwę tej pory roku. Zamieńcie się rolami.
  2. Plastyka: wykonaj ilustrację do wybranej pory roku. Obrazek możesz namalować lub wykleić z kolorowego papieru i gazet.
  3. Puzzle obrazkowe: wykorzystaj wykonany wcześniej obrazek do zrobienia puzzli. Potnij go na 6 kawałków. Wymieszaj, a następnie ułóż puzzle. Gdy czynność ta wyda się za prosta, możesz każdy kawałek przeciąć jeszcze na pół i spróbować złożyć obrazek z mniejszych części.
  1. Zegar: odszukaj w domu wszystkie zegary (wiszące, stojące, na rękę, na urządzeniach w pokojach i kuchni). Policz je. Powiedz, ile jest zegarów wskazówkowych, a ile elektronicznych. Nazwij wszystkie cyfry i liczby na zegarze.  Odczytajcie wspólnie godzinę na zegarze wskazówkowym.
  2. Karty pracy: wykonaj zadania na stronach 80 i 81. Pracuj uważnie. (KP6.3 s. 80─81, zdjęcie)
  3. Kalendarz pogody: nie zapomnij o wypełnieniu kalendarza pogody.
Skip to content