- Mowa: wiosenne kwiaty. Podaj nazwy kwiatów rozpoczynających się daną literą: „s” jak … (sasanka), „p” jak… (przebiśnieg), „h” jak… (hiacynt), „b” jak…(bratek), „k” jak… (konwalia). Powtarzajcie kilka razy nazwy wiosennych kwiatów, wysłuchując jaka głoska jest na końcu; można podzielić nazwy na sylaby i głoski.
- Plastyka: „Konwaliowy bukiecik” – kolejne etapy wykonania pracy:
– malowanie tacki niebieskim kolorem – tło obrazka;
– pomalowanie połówek makaronu w kształcie kokardek białą farbą;
– w czasie schnięcia pomalowanych elementów rysowanie długich liści konwaliowych i łodyżki na zielonym papierze (można skorzystać z szablonu do obrysowania);
– wycinanie liści i łodyżek po narysowanym konturze;
– przyklejanie łodyżek do tacki i dwóch liści po obu stronach łodyżki;
– układanie kielichów konwalii z makaronu wzdłuż łodyżki i przyklejanie wikolem;
– pozostawienie prac na stolikach, aby klej dobrze związał i wysechł.

- Matematyka: wykonaj zadania w „Kartach pracy”, rozwiąż działania matematyczne – dodawanie i odejmowanie w zakresie 10. (KP3 s. 72–73)
- Gimnastyka: wyznacz na podłodze linię startu i mety, rywalizuj z rodzicami w wyścigach:
– wyścig nr 1: toczenie piłki po podłodze,
– wyścig nr 2: przechodzenie stopa za stopą,
– wyścig nr 3: skoki na jednej nodze. Dla utrudnienia możecie ustawić slalom
np. z zabawek.