Tematyka kompleksowa:
Tydzień I: W krainie muzyki.
Tydzień II: Wśród malarzy i rzeźbiarzy.
Tydzień III : W teatrze.
Tydzień IV: Mali artyści to my!
Nauczymy się piosenek:
” Skaczące nutki”
1. Do przedszkola wpadły nutki,
wszystkie miały czarne butki,
czarne szelki i czapeczki
i skakały jak piłeczki.
Ref.; Ta wysoko, tamta nisko,
ta z plecakiem, ta z walizką.
Roztańczone nutki trzy:
do, re, mi, nutki trzy.
2. Poprosiły o mieszkanie
w dużym, czarnym fortepianie,
i biegały i skakały
po klawiszach czarno-białych.
Ref.; Ta wysoko, tamta nisko,
ta z plecakiem, ta z walizką.
Roztańczone nutki trzy:
do, re, mi, nutki trzy.
3.Nawet na leżakowaniu,
przeszkadzały dzieciom w spaniu
i skakały po kocykach
w czarnych szelkach i bucikach.
Ref.; Ta wysoko, tamta nisko,
ta z plecakiem, ta z walizką.
Roztańczone nutki trzy:
do, re, mi, nutki trzy.
„Zagram dzieciom”
1. Zaraz siądę sobie w kącie,
zagram dzieciom na trójkącie.
Trójkąt srebrne oczy ma,
srebrnym głosem chętnie gra.
Ref.: Czary – mary,
weź pałeczkę do ręki.
Czary – mary,
wyczarują się dźwięki.
Czary – mary,
i na pewno w tych dźwiękach
jest zaklęta, zaklęta piosenka.
2. To są dzwonki, to pałeczka,
zagram dzieciom na dzwoneczkach.
Zagram cicho – sol, do, mi,
niech się
wszystkim dobrze śpi.
Ref.: Czary – mary,
weź pałeczkę do ręki.
Czary mary – mary,
wyczarują się dźwięki.
Czary – mary,
i na pewno w tych dźwiękach,
jest zaklęta, zaklęta piosenka.