Język angielski „Pszczółki” – marzec (tydzien 4)

mar 27, 2021

flaga Wielkiej Brytanii

Temat: „Insects and bugs” ( Owady i robaczki)

  • przypomnienie  piosenki o wiośnie
  • nauka słownictwa: owady i robaczki
  • wykonanie ćwiczeń: zapamiętywanie, łączenie
  • propzycja zabawy: jumping line
  • piosenka „Here is the Beehive”

(Instrukcje zamieszczam również w języku polskim, ale proszę w miarę możliwości o przeczytanie dzieciom instrukcji w języku angielskim)


HELLO „BEES”! – „Witajcie „Pszczółki”!

1.Sing this songs. (Zaśpiewajcie tę piosenkę.)

„Spring” („New Treetops 2” OUP)

2. Do you know what insects and bugs live in your garden? (Czy wiesz jakie owady i robaczki mieszkają w twoim ogrodzie?)

3. Practise. (Poćwicz)

4. Look, listen and match. (Spójrz, posłuchaj i połącz)

Popatrzcie na cienie robaczków, kliknijcie na głośniczek i powtórzcie wyraz. Następnie, paluszkiem lub myszką przeciągnijcie robaczka na jego cień.

5. Propozycja zabawy „Jumping line” – narysuj owady i robaczki, które poznaliśmy, każde na osobnej kartce. Rozciągnij na podłodze np. skakankę, sznurek lub szalik. Ułóż obrazki po obu stronach 'liny’ w pewnych odległościach. Możesz samodzielnie nazywać obrazek do którego skaczesz, lub poproś mamę/tatę o nazywanie zwierzątek do których musisz przeskoczyć.

obrazki wiejskich zwierząt ułozone po dwóch stronach rozłozonej na ziemi wstążki
„Jumping line”

6. Listen to the song about bees in a hive. (Posłuchaj piosenki o pszczołach w ulu.)

Bye, bye!

Dodatkowe materiały:

Wiele ciekawych materiałów na stronie www.supersimple.com

Więcej gier i materiałów w zakładce Język angielski na naszej stronie.

Pamiętajcie o powtarzaniu poprzednich lekcji.

Skip to content