Język angielski „Motylki” – październik (tydzień 3)

paź 23, 2020

flaga Wielkiej Brytanii

Temat: „My face” (Moja twarz.)

  • piosenka ”Hello, hello”
  • nauka słownictwa – moja twarz
  • wykonanie ćwiczeń: zapamiętywanie, memory
  • piosenka „My Face”
  • propozycja pracy plastycznej: „My face”
  • piosenka: „Head and Shoulders”

(Instrukcje zamieszczam również w języku polskim, ale proszę w miarę możliwości o przeczytanie dzieciom instrukcji w języku angielskim)


HELLO „BUTTERFLIES”! – „Witajcie „Motylki”!

1.Let’s sing a song. (Zaśpiewajmy piosenkę.)

2. My face – vocabulary. (Moja twarz – słownictwo)

3. Practise. (Poćwicz.)

4. Play memory. (Zagraj w memory.)

5. .Sing. (Zaśpiewaj.)

6. „My face” – propozycja pracy plastycznej

Szablony: twarze i części twarzy do pobrania.

Dzieci mogą narysować brakujące części twarzy, nakleić wydrukowane i wycięte części twarzy lub zrobić usta, oczy, nos itd. z plasteliny.

https://www.twinkl.pl/resource/us-t-2548004-blank-faces-templates-activity-sheet-english

7. Let’s sing a song. (Zaśpiewajmy piosenkę.)

Have fun!

Bye, bye!

Dodatkowe materiały:

Wiele ciekawych materiałów na stronie www.supersimple.com

Więcej gier i materiałów w zakładce Język angielski na naszej stronie.

Pamiętajcie o powtarzaniu poprzednich lekcji.

Skip to content