Język angielski „Motylki” – listopad (tydzień 4)

flaga Wielkiej Brytanii

27 listopada 2020

Temat: „My teddy bear” (Mój miś.)

  • piosenka ”Hello, hello”
  • powtórzenie słownictwa: twarz i zabawki
  • piosenka „My teddy bear”
  • wykonanie ćwiczeń: zapamiętywanie, memory
  • piosenka „Teddy bear turn around”
  • zabawa w kole: „Grizzly Bear.”

(Instrukcje zamieszczam również w języku polskim, ale proszę w miarę możliwości o przeczytanie dzieciom instrukcji w języku angielskim)


HELLO „BUTTERFLIES”! – „Witajcie „Motylki”!

1.Let’s sing a song. (Zaśpiewajmy piosenkę.)

2. Vocabulary (Słownictwo)

3. Look , listen and repeat. (Spójrz, posłuchaj i powtarzaj.)

4. Sing the song. (Zaśpiewaj piosenkę.)

5. Play memory. (Zagraj w memory)

6. Sing the song. (Zaśpiewaj piosenkę.)

7. A circle game „Grizzly Bear” (Zabawa w kole „Grizzly Bear”)

Dzieci robią koło i chwytają się za ręce. Jedno z dzieci siada w środku koła i zakrywa oczy, udając że śpi jak niedźwieź. Dzieci chodzą w koło 'niedźwiedzia’ i śpiewają piosenkę: „Grizzly bear, oh grizzly bear is sleeping in a cave. Grizzly bear, oh grizzly bear is sleeping in a cave.Please be very quiet, very, very quiet. If you wake him, if you shake him, he gets really mad.” Na słowo „MAD” dzieci w kucają i chowają się zakrywając głowę rękami. „Niedźwiedź” wybiera dziecko, które będzie jego następcą.

Bye, bye!

Dodatkowe materiały:

Wiele ciekawych materiałów na stronie www.supersimple.com

Więcej gier i materiałów w zakładce Język angielski na naszej stronie.

Pamiętajcie o powtarzaniu poprzednich lekcji.

Inne artykuły z tej kategorii:

Skip to content