- zapoznanie się z nazwą miesiąca :”marzec”
- wdrażanie do właściwego ubierania się podczas wczesnej wiosny
- nazywanie nadchodzącej pory roku :wiosna
- zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianą pory roku
- zapamiętanie cech typowych dla wczesnej wiosny: zmienna pogoda, pierwsze kwiaty, pąki liściowe na drzewach
- doskonalenie liczenia w zakresie 1-5
- poznawanie pierwszych kwiatów wiosennych : przebiśnieg, krokus, pierwiosnek
- klasyfikowanie przedmiotów według wybranych cech
- rozumienie znaczenia symbolicznych obrazków przedstawiających zjawiska atmosferyczne
- systematyczna obserwacja wzrostu samodzielnie posadzonych roślin (rzeżucha, cebulka)
- rozwijanie umiejętności umiejętności matematycznych( przeliczanie, segregowanie..)
- doskonalenie sprawności grafomotorycznej
- zachęcanie do tworzenia własnych kompozycji i prac plastycznych.
- wdrażanie do właściwego zachowania się przy stole i używania zwrotów proszę, dziękuję
NIE NUDZIMY SIĘ W DOMU PODCZAS KWARANTANNY
Ze uwagi na zaistniałą sytuację będziemy systematycznie przekazywać materiały do pracy z dzieckiem w domu. Życzymy owocnego i bezpiecznego spędzania tego czasu z dziećmi.
Pozdrawiamy Jadwiga Nowicka i Gabriela Świerzy